joi, 21 iunie 2012

Semnale pitice de manevra

Multi dintre dvs. m-au intrebat care este stadiul semnalelor pitice de manevra. Am facut progrese si in privinta lor. Am si o fotografie care atesta acest lucru:




Pentru a le finaliza am insa nevoie de ceva. Imi doresc sa torn in interiorul semnalului rasina epoxi (din aceea care se foloseste pe larg in electronica pentru umplerea modulelor). Ei bine nu gasesc un furnizor local pentru acesta rasina. Internetul este plin de furnizori: de pilda Farnell ofera "potting epoxy mold" in pachete de 250 grame (rasina este bicomponent) pentru preturi incepand de la 17 lei. Plus 250 euro + tva transportul, pentru ca este substanta periculoasa. Ma poate ajuta cineva cu o sugestie unde pot gasi in Romania asa ceva? As dori sa evit cei 250 euro + tva pentru transport, de aceea intreb.

2 comentarii:

  1. Buna seara!

    Rasina epoxi nu o puteti inlocui cu un adeziv bicomponent?Am vazut ca la Farnell, una din marcile de rasini epoxy este Araldite.Eu cunosc Araldite-ul datorita faimosilor adezivi bicomponenti (in tuburi separate sau in seringi gemene), care in mare sunt identici cu rasinile epoxidice.Cred ca puteti gasi acesti adezivi la magazinele de bricolaj...

    RăspundețiȘtergere
  2. Va salut,

    Diferenta majora intre o rasina bicomponent gen Araldite si rasinile specializate pentru turnare in module electronice este data de vascozitate. Rasinile pentru turnare au o vascozitate foarte mica si se toarna usor (curg aproape la fel de bine ca apa). La semnalul repetitor am folosit o rasina bicomponent (Bison epoxi) dar a fost foarte greu sa o conving sa umple bine spatiul. De aceea imi doresc rasini pentru montaje electronice.

    RăspundețiȘtergere